Uğursuz koruluk, üçe üç karşılaşmalara olanak tanıyan, karanlık bir atmosfere sahip bir haritadır. Boyut olarak Sihirdar Vadisinden küçük olmakla birlikte merkezler arasında üç yerine iki koridor ve her koridorda ikişer kule barındırır. Oyuncular, Uğursuz Koruluk’a normalden daha fazla altınla başladığı için eşya alım seçenekleri daha fazladır.
Uğursuz Koruluk’taki iki koridorun arasında,haritanın ortasında tek bir ormanlık bölge vardır. Bu haritada totem kullanılamadığı için rakiplerinizi pusuya düşürmek, kaçarmış gibi yapıp onları hazırlıksız yakalamak kolaydır. Haritanın en üst kısmındaki açıldık, 10:00’da ortaya çıkan Zehirçene’nin yuvasıdır. Uğursuz Koruluk’un en güçlü tarafsız canavarı olan bu devasa, hortlamış örümcek, Baron Nashor ile yarışamasa da gayet kuvvetlidir.
Özellikle art arda vuruşları ve ağ atma yeteneği can sıkar. Zehirçene’yi yendiğinizde tüm takımınıza altınla beraber fazladan saldırı hızı, bekleme süresinde azalma, can ve mana yenilenmesinde hızlanma katan bir güçlendirme kazandırmış olursunuz. Zehirçene, öldükten 5 dakika sonra yeniden dirilir.
Uğursuz Koruluk’un ormanında, 03:00’da açılan ve kontrol eden takıma çeşitli avantajlar sağlayan iki sunak bulunur. Bir sunağı ele geçirmek için bir süre üzerinde beklemeniz yeterlidir ve üzerinde bekleyen dost şampiyonların sayısı ne kadar fazlaysa bu süre o kadar kısalır.
Ele geçirilen bir sunak 90 saniyeliğine kilitlenir, rakip oyuncuların kontrolüne giremez. Bir sunağı ele geçirdiğinizde, takımınızdaki herkes her minyon öldürüşünde fazladan +3 altın kazanır. İkisini birden ele geçirmekse saldırı ve yetenek güçlerineartı verir.
İ DOMINION: KRİSTAL KAYALIK VE DAHA FAZLASI
Bu haritanın temel oyun mekaniği, hedef noktalarım ele geçirmek üzerine kurulu. Beş adet’ı moktarian kirini ele geçinmek, için merine tıklar bir süre ona odaklanmanız gerekiyor. Hareket ; eder, saldırıya uğrar ya da bir yetenek kullanırsanız ele geçirme işlemi sona erer. Karşı takımdan daha fazla sayıda noktayı kontrol altında tuttuğunuzda düşmanın merkezi can kaybetmeye başlar. Kim karşı takımın merkezini sıfır cana düşürürse oyunu o kazanır.